środa, 27 marca 2013

Beyoncé

Czy istnieje ktokolwiek pośród nas, kto nie zna ani jednej piosenki w wykonaniu Beyoncé Knowles? Czy jest ktoś, kto nigdy o niej nie słyszał? Co jest powodem, dla którego jest dziś niezaprzeczalnie jedną z najsławniejszych i najbardziej cenionych artystek na świecie?

Beyoncé Knowles to amerykańska wokalistka muzyki R&B, popu i soul (w większości). O nagrodach zdobytych przez nią nawet nie będę pisał, gdyż jest tego tak dużo, że zajęłoby mi to cały dzień ;) Piosenkarka istnieje na rynku muzycznym już właściwie od 1997 roku, i od tego czasu kariera zaczęła intensywnie kwitnąć...aż do dziś...

Amerykanka jest jedną z najsławniejszych, najlepszych i najbardziej lubianych artystek na świecie. Dlaczego? O niesamowitym talencie, w którym umie połączyć wyśmienity, magiczny głos z umiejętnościami tanecznymi, nawet nie muszę wspominać. Chodzi tutaj bardziej o to, że Beyoncé ma w sobie tą niesamowitą energię, którą przenika swoich słuchaczy na całym świecie, charyzmę, bardzo dobre utwory, które dziś zna już praktycznie każdy, oraz oczywiście zabójczą urodę ;)

Dawniej w ogóle nie interesowałem się twórczością Knowles. Była mi ona zupełnie obojętna, aż w końcu pewnego dnia postanowiłem z nudów obejrzeć parę teledysków w jej wykonaniu. Po obejrzeniu byłem w szoku, ponieważ znałem te piosenki bardzo dobrze, lubiłem, lecz nie zdawałem sobie sprawy z tego, że to właśnie ona je śpiewa. Dlaczego są one aż tak znane?

Pewnie dlatego, że są bardzo chwytliwe, oryginalne i najbardziej trafione w gusta większości słuchaczy (nawet tych preferujących inne rodzaje muzyki), lecz to nie tylko zasługa chwytliwej melodii i tekstu. Wykonawczyni tych piosenek jest przede wszystkim niesamowicie utalentowaną kobietą. Łączy oryginalność, nowoczesną muzykę i taniec, z pełnym klasy wizerunkiem. Wszystkie piosenki mają w sobie 'to coś' przez wszyscy je tak szanują, a większość wręcz uwielbia.

Uważam, że Beyoncé jest tak lubiana, ceniona i szanowana na całym świecie, ponieważ ma niesamowity talent, stara się nie robić szumu w mediach oraz wykonuje kawał dobrej roboty, tworząc nowe utwory, czy śpiewając na występach LIVE.

 

Beyoncé Knowles jest po prostu prawdziwą, niewymuszoną artystką i możemy być pewni, że na stałe zapisze się w historii światowej muzyki :)
 

Beyoncé - Run The World (Girls)

 Beyoncé - Best Thing I Never Had

Beyoncé - Halo
 
Beyoncé - Single Ladies (Put A Ring On It)

Beyoncé - If I Were A Boy

Beyoncé - Why Don't You Love Me

Beyoncé - I Was Here
 

8 komentarzy:

  1. Super opisujesz Gwiazdy. Zaczni opisywać w końcu mężczyzn. :D (nie same kobiety)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, postaram się ;) szczerze, to wolę kobiecy głos, jeżeli chodzi o artystów muzycznych, po prostu mnie urzeka ;) jakoś specjalnie nie znam wielu wokalistów (mężczyzn). wolę się skupić na gwiazdach, których twórczość w szczególności szanuję, a większość z nich to kobiety :D

      Usuń
  2. Mimo iż gustuję w ogóle w czymś innym, znaczy no rock rock rock:D To przyznam że Beyonce ma świetny wokal;) Blog jest świetny i bardzo mi się podoba, obserwuję i będę wpadać częściej:) Po za tym dodałam notkę o Zorzy z zdjęciami więc jeśli cię to zainteresuję to zapraszam:)ii pozdrawiam ^^

    wszystkooniczym09.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tą piosenkarkę. jest niezwykła w tym co robi. darzę ją ogromnym respektem!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Beyonce ;)
    Ma cudowny głos, a jej piosenki zawsze ujmują, nie dość, że utalentowana to jeszcze ma wielkie serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwa artystka, fenomenalny wokal, który umie wykorzystać na żywo. Polecam obejrzeć show z tegorocznego finału Super Bowl. Rozwaliła mnie tam :) Szkoda, że bilety na Orange Festival takie drogie, wybieram tańszego Coke'a i uwielbianą przeze mnie Florence :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałem ;) byłem w szoku jak oglądałem ten występ, ponieważ nie wiedziałem, że można tak czarować ludzkim głosem ;) Beyonce to niesamowita artystka.

      Usuń
  6. Beyonce! Ikona sama w sobie! Artystka przez duże A! Cy można ją porównać do innej podobnej? Nie sądzę. Beyonce przez lata kształtowała i kreowała swoją osobę na ikonę muzyki, mody i scenicznej ekspresji. Niezmiennie dobra jakość występów, nadal potrafi nas czymś zaskoczyć, co po tak długiej karierze, nie jest takim łatwym zadaniem. Jednym słowem Niepowtarzalna!!!

    http://zaufajmuzyce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń