piątek, 18 stycznia 2013

Jak rozpoznać artystę?

Można powiedzieć, że żeby zostać prawdziwym artystą muzycznym trzeba po prostu dobrze śpiewać. Jednak jedną z najważniejszych rzeczy, aby nim być są prawdziwe emocje, którymi posenkarz/rka może nas oczarować tworząc muzykę i śpiewając podczas występu. Artysta kocha muzykę i potrafi sprawić, że słuchacze również ją pokochają z głębi serca. Dzisiaj niestety do świata muzycznego w większości trafia się poprzez nieustanną komercję w środkach masowego przekazu. Ale jaką rolę odgrywają i jaką szansę na pokazanie siebie mają prawdziwe talenty, które wolą pozostać w cieniu i chcą traktować muzykę jako pasję a nie możliwość do wybicia się w mediach? Dlaczego ładna buzia i pieniądze są w tej branży najbardziej wychwytywane?

Nad tymi pytaniami powinniśmy się sami zastanowić.

A więc prawdziwego artystę nie poznaje się wyłącznie po głosie. Jest to jedna z wielu umiejętności które posada i którymi wniknie w swoich fanów. Uważam, że te filmiki idealnie to udowadniają ;)


Amy Lee (Evanescence) - Lost In Paradise w wersji na żywo


od 3:29 ...po prostu coś niesamowitego



Metallica - Nothing Else Matters (polskie tłumaczenie) <3


12 komentarzy:

  1. Coś mi się wydaję, że twoje teksty są od kogoś zgapione. Ciekawe od kiedy zaczęłaś pisać poważnie. Starasz się być na siłę cool a tak naprawdę nic sobą nie reprezentujesz. Twarz w show biznesie nie jest najważniejsza? Schowaj się i najpierw naucz się porządnie pisać, a potem pokazywać to światu. A i jeszcze jedno, piszesz jak kura pazurem nic dziwnego, że nikt nie może się rozczytać

    Pozdrawiam Ania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzę że ktoś tu ma pewne zastrzeżenia wobec mojego bloga ;)to jest twoja sprawa jeżeli wydaje ci się że te teksty są skąś 'ściągane'. Najwyraźniej masz jakieś kompleksy ;) . A i co, staram się być cool? coś mi się wydaje że to ty jesteś 'zajarana' blogsferą i sławny blog sprawia że czujesz się gwiazdą, która niedługo idzie na galę najlepszego bloga. Rzeczywiście twoje 'wspaniałe', niespotykane ciuszki niesamowicie reprezentuje ciebie jako osobę niezykle modną. Rzeczywiście pisanie światu o wyprzedażach, najnowszych hitach w ciuszkach sporawia że reprezentujesz najwyższą wartość w społeczeństwie ;) zajmij się lepiej sobą i swoim niezykle poważnym, reprezentującym ciebie i cool blogiem a mnie zostaw w spokoju. Pozdrawiam

      Usuń
    2. a poza tym wszystkiegop najlepszego z okazji urodzin

      Usuń
    3. Każdy lubi co innego, dla ciebie to nic nie wnosi w życie, dla kogoś innego bardzo. Nie ma sprawy, możesz tak myśleć, możesz tak mówić, prawdą jest to,że zazdrościsz mi popularności. Teraz denne ciuszki? A co za chwilę, agusiu jak zrobiłaś, że twój blog jest taki popularny? agusiu mogę zrobić Ci zdjęcia, i będzie Foto by Kacper? Nie no jasne, najlepiej mieć tylko swój interes. Ja w odróżnieniu od Ciebie mam swoje zdanie, a nie wszystko ściągam z pudelka i przepisuje. I co to ma być świetny blog? Może się jaram, może jestem trochę świrnięta, ale spełniam swoje marzenia i dążę do realizacji swoich celów , a nie leże na kanapie i ściągam teksty!

      Usuń
    4. Agela!
      Uspokój się, bardzo lubię twojego bloga, ale ten tez jest całkiem spoko, ukazuje prawdziwą muzykę, a nie tylko pop-szmaciarstwo. Ja osobiście wchodzę na pudelka i nie widziałam tam takiego tekstu.
      Do autora (Kacper Lii) uważam, że masz talent, naprawdę. Natrafiłam na twojego bloga przez przypadek, ale bardzo mi się podoba, nie mam bloga, masz może masz Funpage tego bloga? albo jakąś platformę, na której mogłabym śledzić twoje wpisy? Bardzo proszę o odpowiedz i czekam z niecierpliwością na kolejne wpisy ;) Masz dar chłopie i wielkie wyczucie smaku muzycznego

      Usuń
    5. heh, wielkie dzięki za tyle komplementów ;) owszem, Fanpage bloga na FB jest : http://www.facebook.com/#!/pages/Muzolife/483891151661008 byłoby mi bardzo miło uzyskać nowe lajki, bo jak na razie kiepsko mi to idzie ;)
      Jeszcze raz dziękuję, muzyka to niesamowite emocje, które na mnie intensywnie wpływają,
      POZDRAWIAM!

      Usuń
    6. FANPAGE bloga: http://www.facebook.com/#!/pages/Muzolife/483891151661008

      Usuń
    7. Aga, napwewno na pudelku piszą takie rzeczy, już to widzę ;) nie będę ukrywał że ci trochę zazdroszczę ze twój blog jest tak popularny (sam chciałbym takiego mieć) ale chyba oboje powiedzieliśmy coś czego powiedzieć nie chcieliśmy, wiec skończmy to ;) jakieś blogi nie powinny doprowadzać to takich sporów, to bez sensu. pozdrawiam

      Usuń
  2. W 100% się z tobą zgadzam!
    Ładna buzia to nie wszystko, nawet talent nie jest tak bardzo ważny, najważniejsza jest osobowość bez niej nici z bycia gwiazdą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety taka jest rzeczywistość bycia celebrytą w XXI wieku ;/

      Usuń
  3. po czym poznać prawdziwego artystę? odpowiedź jest prosta jak metr sznurka w kieszeni. kocha to co robi. wkłada całe serce w swoją twórczość i poświęca sztuce każdą wolną chwilę

    i najważniejsze, to co według mnie odróżnia artystę od rzemieślnika - szacunek dla widza. prawdziwy artysta czy ma grać dla 15 osób czy 1500, czy 150 000, zawsze włoży w to dokładnie tyle samo serca i duszy.

    widzę, że kolega po fachu :) zapraszam też do mnie, blogów o muzyce nigdy za dużo :) http://fred-audiofil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń